گاهی نیاز بازار امروز ایجاب میکند که بستهبندی یک محصول به صورت قدیمی و اولیه باقی بماند و فقط هر از چند گاهی تغییراتی یابد تا جایگاه خود را در بازار حفظ کرده و در رقابت با سایر بستهها مشتریان جدید را از دست ندهد. از طرفی بسیاری از محصولات خوشنام در کثرت استفاده برای مخاطبین خود دارای خاطرات و علایق ویژه شدهاند. حتی گاهی مصرف کنندگان بیشتر به این خاطرات و حس نوستالژی وابستهاند تا مصرف آن کالا. توجه طراحان و برنامهریزان تولید بستهبندی، به سابقهی ذهنی مخاطبان نسبت به هر کالا، در طراحی مجدد بستهبندی کالایی که از قبل در بازار موجود بوده بسیار حائز اهمیت است
بازار ,گاهی ,نوستالژی ,مصرف ,بستهبندی ,خاطرات ,در بازار ,خاطرات و ,مصرف آن ,آن کالا ,تا مصرف
درباره این سایت