تغییر ذهنیت مخاطب نسبت به بستهبندیهای شناخته شده با خطر از دست دادن مصرف کنندگان همیشگی رو به روست و نباید مخاطبینی که طی سالها، با مشقت و صرف هزینهی زیاد به سمت یک کالا جلب شدهاند، به یکباره از دست بروند. از این رو ارائه هر گونه طرح جدید حتی در موارد جزئی، نیازمند یک برنامهریزی منظم، دقیق و حساب شده است. این تغییرات نباید ناگهانی صورت پذیرد، بلکه بهتر است به صورت گاه به گاه و دورهای و پس از درک کامل هر مرحله اجرا گذاشته شود. برای خریداران مشکل است که ناگهان طرح جدیدی را با سابقهی ذهنی و شناختی که از یک بستهبندی قدیمی دارند تطبیق دهند. در نتیجه اگر دامنهی تغییرات زیاد باشد، کالا اعتبار گذشته خود را از دست داده و دیگر آنها تمایلی به خرید نشان نمیدهند و با آن به عنوان یک کالای جدید برخورد میکنند.
یک ,تغییرات ,نباید ,گاه ,کالا ,طرح ,از دست ,با سابقهی ,سابقهی ذهنی ,را با ,جدیدی را
درباره این سایت